Lite bilder

Nu när jag ändå sitter vid den stationära datorn kan jag ju ändå slänga upp några gamla bilder (typ 08-09 nån gång) från 4H-gården där jag jobbar :) (Jag bör säjja att detta var INNAN jag tog bra bilder :P men det får ni stå ut med!)
Enjoy!


Jag känner mejj smidig, och Karro ser ut att tka samma sak? ;)


Sommar <3


Min fina vän Ragnar <3 Saknar honom ibland :(


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....enough said, den bjuder jag på :P


<3


Söta Rosing <3


Lilla Linnéa, killingen jag fick döpt efter mejj <3


Min fina Fiina... <3


Jag håller en av gårdens höns, som vi senare fick sälja pga av att vissa int förstår att de ska vara INNE i sin hönsgård, int springandes runt havla Hässleholmen :/

Så, nu orkar jag int lägga ut fler bilder :P Nu ska jag försöka mejj på lite körkortsteori!


Kommentarer
Postat av: Karro

Hahahahhaha man känner inte ens igen Löpis XD

2011-04-06 @ 21:54:51
URL: http://karrol.blogg.se/
Postat av: Jonsilje

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-10-19 @ 13:45:00
URL: http://jonsilje.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0