Lite sliten..

Ja jag har känt mejj lite sliten och nere de senaste dagarna, det har gått väldigt mkt upp och ner.
Många tankar som flödar, på både gott och ont.

Tänkt mkt på det förflutna och hur det har format mejj som människa, och vad det har fört med sejj. Har funderat över nutiden och vart jag står i livet och vad som händer, vad jag ska prioritera och sortera bort eller satsa på. Och sedan har jag oxå tänkt på hur jag vill forma min framtid, eller hur jag ska låta den formas rättare sagt. Vilka vägar jag vill gå, mina önskemål, och var som är realistiskt och int.

Så ja, en del snurrar i skallen just nu. Men det verkar som att många fler än jag grubblar mkt just nu? Läser runt lite på olika bloggar och det verkar som att många tänker extra mkt över saker och ting nu. Det kanske är årstiden? Vädret? Nåväl, man ska ju grubbla lite om hur man vill ha det någon gång eller hur? Önskemål får man ju alltid ha.

När det gäller mejj själv så behöver jag grubbla en liten stund till, så att jag verkligen vet vad jag vill! Har alltid varit lite av en velare, men det ska jag försöka ändra på! Det var mitt "nyårslöfte" för i år! Än så länge så går det väl sådär, men det går framåt :)


Gammal bild redigerad på Picnik.com





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0