Hos Micki 21/8-11

Idag åkte jag ut till Micki på förmiddagen för att ta lite bilder på en av unghästarna som ev ska säljas.
Passade på att fota runt lite på fölisarna oxå ;)
Här kommer en bildbomb!
Hade lite svårt att komma ut och fota till en början, eftersom en tiger försökte äta upp min kamera ;)
Oh hai ♥ KITTEH :D:D
Gick ut för att fota Shakira :)
Vackra :)
Shakira


HAHA var kom brontusaurusen ifrån!? X)
Diana says giiiif!!
Vackra gamling ♥ 26 år är hon nu :)
KnäppisDebbie ^^
Chayenne :)
Edessa säjjer hej ^^
Åring :)
Tamigi och hennes bebis :)
Zulak - hingsten :)
Bebiii :3
Glada Dana :P Hmm dräktig montro? ;)
Fooodz ^^
Hur söt?! :D ♥
Gos :P
:)
I is giraffe? ;)
:D
Zulak
Profil :)
Chazeta med bebis :)
Oh hai :D
"Jag vill komma fram, men du är så läskig..."
Micki försöker charma Tamigis bebis ^^
Denhär bilden får avsluta bomben :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vad sött fölet var, jag dör lite :D

2011-08-21 @ 21:25:52
URL: http://horselisa.blogg.se/
Postat av: Åsa

ÖHWHÖÖÖ! Frisera manar.....göra zombie-ljud och springa och hämta trimkniven :D

2011-08-22 @ 13:16:06
URL: http://netterbrant.blogg.se/
Postat av: Sabina

Åååh fina heeestar :D

2011-08-26 @ 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0