Jonas Jo 13/12 2011

Idag gick det inget vidare.
Jag hade glömt mitt mellanmål och var jättehungrig när jag satt upp. Hade ingen energi alls och ridpasset blev därefter oxå. 
Så gott det gick försökte jag rida lite bågar och åttor och göra honom mjuk i sidan. Gjorde lite övergångar och tempoväxlingar. 
Min ridning kunde verkligen inte varit sämre och jag blev väldigt frustrerad på mig själv över detta. Så jag avslutade när jag kände att jag fick svårt att behärska mig jämtemot Jonas, det hade varit sjukt orättvist att ta ut min frustration på honom.
Men jag ska väl vara glad att jag hade uppehåll under hela tiden jag red! En tjej som red bara 10 minuter före mig var helt dyngsur när hon kom in!
Efter passet stod vi och myste och jag pysslade med hans lugg, han nästan somnade. ♥
Idag var det inge bra. Men skit samma! Det kommer fler dagar, då vi kommer lyckas bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0