Slarv!

Ja nu har jag slarvat igen!
Fy mig!
'
Igår var jag först uppe hos Jonas. Hann dock inte rida pga dålig tidsplanering.
Släppte dock lös honom i paddocken och gjorde en snabb join-up. Funkade bra, Jonas var piiiigg och busade runt som fasen, men när jag väl bad honom komma så kom han lugnt och följde mig sedan som en hund :)
Fina killen!
'
På kvällen red jag Loke.
Gick helt godkänt, även om det kunde gått bättre. Han var ganska okoncentrerad och ville mest bara gå efter den andra hästen som reds i paddocken samtidigt. Han blev trött väldigt fort, antagligen för att jag bad honom göra andra saker än den andra hästen.
Kände att jag blev spänd ofta och glömde rida när han började smygvända, så jag blev lite arg på mig själv oxå.
Annars var han glad i hågen och ville göra så mycket rätt som möjligt! Han är nog en av de positivaste hästar jag mött.
'
Här kommer lite busbilder på Jonas!











Ber om ursäkt för oredigerade bilder, har inte orkat göra något åt dom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0