Svar på frågor!

Här kommer svaren på frågestunden!
'
Jonna frågar:
Trivs du med Loke? Tror du att han kanske kan fylla igen lite av tomrummet efter Pelle? :)

Svar:
Jag trivs bra med Loke! Han är positiv och kul att jobba med.
Ingen kommer någonsin kunna ersätta Pelle för mig, men Loke - och även Jonas, som jag rider medan hans matte är i Thailand - hjälper mig verkligen att fokusera framåt och inte gräva ner mig och tycka synd om mig själv.

Julia frågar:
Vad tycker du är det viktigaste inom ridning? :)

Svar:
Det finns mycket jag tycker är viktigt. Men ska jag välja något  så skulle jag säga att det är viktigt att våga utforska! Inte snöa in sig på en sak utan vara öppen för fler lösningar och lyssna på andra och försöka ha "ett brett synfält" i sin ridning. 
Plocka många olika frukter till korgen, så att säga.
'
Hoppas detta var någorlunda bra svar på era frågor! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0