Dagen.

Förmiddagen spenderade jag hemma, kändes skönt!
Kl. 14 hade jag en privatlektion på jobbet, och eftersom det var så fint väder så red vi ut en sväng i skogen, jag på Smilla och eleven på Löparn. Det var svalt och bra ute!
Efter det skulle jag ha longerat Jonas, men jag fick lite ont om tid, så jag släppte honom i paddocken, gjorde en snabb join-up och gjorde lite flyttövningar och ledövningar istället. Han var jätteduktig men det var så sjukt varmt så han var ändå genomsvett när vi var färdiga, så jag sköljde av honom innan han fick gå ut i hagen igen.
Efter det tog jag och sköljde av mejj själv i duschen innan jag åkte ner till stan för att träffa Madde och Catte för att tillsammans gå till Boråshallen för att bowla med resten av 4H-gänget. Det var jättekul, somn alltid! :)
Tack för en härlig kväll alla!
Busehästen ♥
Snyggve ^^
Bowling :D Jag vann med 226 poäng i mitt "lag" ;) *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0