Kjarni 20/6 2011

Var ute hos Kjarni idag med :) 
Red ut tsm med Rebecka som körde med med shettisarna och visade en väg jag kunde rida. Som tur var hade vi uppehåll nästan hela vägen! 
Testade på tölt idag med, var lite knepigt att få till bra men det gick och gud så bekvämt det är! :D Dock var det mkt svårare än vad det ser ut när man ser vana islandsryttare rida, haha, men det är kul att få känna sejj fram och komma in i det hela. Känner hur jag måste ändra min drivning och använda muskler jag int är van vid, så jag har grym träningsvärk nu! Men det är bara kul att jag prövar nåt nytt :D
Som sagt har ju Rebecka två helchramiga shettisar oxå, Tappi och hans mamma Moa. Två riktiga charmtroll som är helmysiga :D
Mys :)
CharmTappi :D

Måste få med mejj min riktiga kamera så ni får se lite riktiga bildef och int bara mobilbilder ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0