Svar på frågor

Frågorna från frågestunden ska nu få svar :)

Felicia frågar:
´vilken är din favorit film?
Vad äter du helst på en lördagkväll?
Hur många dagar i veckan jobbar du på gården bortsätt från söndagar?
Vad skulle du göra om du van 1 miljon?
Vad skulle du hålla på med om du inte börjat rida?
Svar:
-Min favoritfilm måste nog faktist vara Lejonkungen. Lite barnsligt, men jag älskar verkligen den filmen!
-På en lördagkväll äter jag helst lite chips eller nåt annat gott :)
-Det är lite olika hur jag jobbar, eftersom jag är timanställd. Men kanske 2-3 dagar i veckan.
-Oj om jag vann en miljon... det var lite svårt! Jag skulle nog börja med att hitta en bra lägenhet och flytta hemifrån, sedan lägga lite pengar på inredning, och om det sen är pengar över kanske jag tar mejj en foderhäst :)
-Om jag int hade börjat rida hade jag nog fortsatt med dansen, eller varit hobbyfotograf på heltid.
Rebecka frågar:
- hur hög är Kjarni ? 
- hur länge har du ridit? 
- vad fick dig att börja rida från första början?
-Hmm det vet jag faktist int, men jag gissar på att han är runtomkring 130cm ungefär.
-Jag har ridit i ca 13 år :)
-Min mamma har ridit i många år och farfar hade hästar när jag var liten, så det är väl därifrån mitt intresse kommit :)
Så, nu vet int lite mer om mejj :) Undrar ni något mer så är det bara att fråga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0