Dagen idag.

Dagen blev int så hemsk som jag trodde, försovningen, de onda tårna och den monsturösa pms:en.
Jobbade några timmar, sedan red jag Löparn en stund i paddocken innan vi gav oss ut tsm med Karro och Loodyn. Vi hade det jättemys och Karro visade mejj en ny ridväg ute i skogen :)
Det blev en liten vlogg till detta, dock fick jag ladda upp orginalklippen på youtube, för min Movie Maker ville int sammarbeta alls!
Karro hörs ganska och ibland väldigt dåligt, men ni som är kreativa får väl hitta på själva vad det är hon säjjer ;)
Del 1
Del 2

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha jag hatar den där bron, Boss hoppade alltid världhögt där... ^^



Och den där ponnin ÄÄÄÄLLLLSKKAR BOSS :D

2011-05-17 @ 20:50:55
URL: http://horselisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha jag hatar den där bron, Boss hoppade alltid världhögt där... ^^



Och den där ponnin ÄÄÄÄLLLLSKKAR BOSS :D

2011-05-17 @ 20:51:00
URL: http://horselisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0