En liten önskelista...

Här har vi en liten önskelista med saker jag vill/behöver ha:
(Skratta int, jag har aldrig gjort en sånhär bild förut!)
1. Ett längre, lite bättre objektiv som kan boosta mitt fotograferande!
2. En större väska till t.ex rid- och träningsgrejjer. Är trött på att behöva använda plastpåsar.
3. En Helmetcam! Den skulle användas flitigt och det skulle även göra vloggandet enklare om jag t.ex är ute och rider.
4. Ett par "piratridhandskar" från CRW (finns på Hööks). Skulle vara väldigt bekvämt nu till sommaren!
Att man int hade mera pengar....Jaja, bara att börja spara!

Kommentarer
Postat av: mimmi edman

hjälmkameran behövs ju inte...gör som jag tejpa fast filmkameran på hjälmen...ser iof roligt ut men kommer ut me en film i dag som e filmad så igår...:)

2011-05-18 @ 06:26:00
URL: http://mimmishastliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0