Helgen

Oj det sysn att jag int bloggat på ett par dagar :P
Iaf, igår (lördag) var jag först och jobbade några timmar med ponnyridning på Hässlefesten. Smilla var så duktig så!
Resten av dagen agerade jag fotograf åt Zephyra :D
Dom hade två spelningar, en på Stay awake Festival, och en på Hässlefesten.
Dom var sjukt grymma och på topp, trots dåligt väder och lite teknikstrul. Dom har utvecklats så enormt på bara några månader!!
Tror även dom fick en del nya fans ;)
På Stay awake fick jag stå uppe på scen och fota, dels för att det ösregnade och sen för att få lite bra och nya vinklar. Kändes pirrigt och jag vågade int röra mejj så mkt först, men det släppte efter en stund och jag sprang runt på scenen och klickade massa roliga och bra bilder! Askul med nya vinklar!
På Hässlefesten fick jag stå nedanför scen, men det blev många bra bilder ändå! Tog sammanlagt nästan 1000 bilder!
Kvällen avslutades på Max innan bandet skiljdes åt och jag spenderade natten hemma hos Åsa och Tony :)
Idag har mest varit en slödag, åkte och handlade med Åsa och passade på att köpa Mors dags-present till mamma, Åsa klippte och slingade mitt hår, samt bjöd på ansiktsmask :) i genjäld fick hon lite massage. Massa mys!
Bedömning: En helt underbar helg!
Jag och Smilla på Hässlefesten
Duktig orkester som spelade!
Här följer några kollage på Zephyra-gänget, orkar int lägga ut nån större bomb nu :P
Jag och Markström fick vara med i bandet ;)
Min sovkompis som alltid hemma hos Netterbrants, Zaphira ♥
Två heta ;D
Känner sejj fräsch och fin! :D

Kommentarer
Postat av: Tony

Tack för komplimangen att vi blivit bättre:). Och tack jättemycket för all hjälp:D

2011-05-29 @ 23:25:56
Postat av: Anna-Lena

Kanonfina bilder som vanligt! Förresten, hade ni sol och uppehåll på fm på Hässlefesten? Det hade inte vi...

2011-05-30 @ 08:40:44
Postat av: Åsa

Thanks a lot chicadude :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0