Inte riktigt som planerat..

Nej, det blev int riktigt som vi hade tänkt. Jag och Karro var på Max i stan och åt och just när vi var påväg ut kommer det en gubbe fram till oss och undrar om vi har biljetter. 
"Queeeee....?" tänkte jag och Karro.
Tydligen så var det så att Elfsborg skulle spela match samma kväll och av en ren slump hade gubben två biljetter han int behövde. Vi kände att det var dumt att säjja nej när han erbjöd oss gratis biljetter, så vi tog dom. Bör även tilläggas att sånthär veerkligen aldrig händer mejj! Så det kändes lite coolt oxå! :D
Vi hade egentligen tänkt åka hem till Karro och titta på film, men what the fudge, vi kunde gå på fotboll istället! Int för att någon av oss kan nånting om fotboll, eller för den delen varit på match men ändå. Nån gång måste ju vara den första.
Det var en trevlig match, lite segt spel, men Elfsborg vann med 3-2. Int för att det säjjer mejj så mkt, men kul att hemmalaget vann :)
Innan matchen, killarna värmer upp :P
Bortkommen polack ;)
Supporterdelen :P
Killarna firar ett mål :P
Älsk ♥

Kommentarer
Postat av: Karro

hahaha jag ser ungefär lika död ut som jag känner mig idag!

2011-05-23 @ 23:19:50
URL: http://karrol.blogg.se/
Postat av: Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ]

Vill du vinna en inbjudan till bloggsvar? i så fall så har du din chans nu! Vinnare dras på torsdag! :)



Tävlingen finner du här; http://idatallhed.se/2011/may/tavling-bloggsvarinbjudan.html#comment



MVH

Ida Tallhed

www.idatallhed.se

2011-05-24 @ 13:49:06
URL: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0