Mysig dag!

Idag känns det som att jag hunnit med en hel del faktiskt! Vaknade hyfsat tidigt och åkte med mamma in till stan för ärenden och matinköp. Kom hem, plockade upp varor, gjorde mat och vilade lite.
På eftermiddagen mulnade det på och började åska! Mysigt men obehagligt :)
Ännu lite senare kom Micki förbi och vi satt inne en stund innan vi åkte upp till Furusjön och myste lite :)
Vi tog en promenad och utforskade lite, sen åkte vi genom skogen via Viskafors hem. Väl hemma satt vi och snackade skit en stund.
Det låter nog int som mkt, men det känns som att jag fått en hel del gjort idag! Härligt!
Nu får ni lite bilder!
Sådär! 
Hinner/orkar jag ska jag även fixa ihop en videoblogg senare, annars kommer den imorron ist :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Gillar att ni snackar skit! Hoppas det var en massa om mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0