1/9 2011

Som sagt så ÄLSKAR jag mitt nya objektiv!
Så nu tänkte jag bjuda på lite bilder från dagen :)
Looydn - special kid? ;)
Fotade Catte och Bea när dom red på kvällen. Dock gnällde min kamera på ljuset så ni får leva med lite sudd :P
Sen vågade även jag mejj upp på Loodyn och tog några språng, kände mejj lite frestad :)
Hoppade ett språng på 70 cm, vilket för mejj är mkt, eftersom hoppning verkligen int är min grejj :P
Dock finns inga bilder på det ;(
Nervös, vaddå, jag?! Nejdå >_> *panik*
Den skillade fotografen lyckades iaf få med ett skutt på bild ;) 50cm :P
Kramis på Looydis :D
Denna bilden får avsluta dagen :)

Kommentarer
Postat av: Karro

ÅÅÅÅÅÅÅh blir inte alls sugen på att fota?! Superfina bilder :D

2011-09-02 @ 00:41:12
URL: http://karrol.blogg.se/
Postat av: Sandra

Coola bilder! Den med anden som drog upp huvudet ur vattnet var speciellt häftig! :D

2011-09-05 @ 19:36:44
URL: http://mrfus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0