Äventyr hos Micki

Ja, jag och Sabina åkte ut till Micki några timmar idag.
Lika trevligt som alltid! Vi busade med hundarna, gosade med katterna och myste med hästarna! 
Bland annat så testade jag lite tricks på hingste, Zulak. Jag visste inte riktigt vilka trick han kunde, så jag provade mig fram. Lyckades få till "vinka" och stegra, tror han kan fler men fick inte fram dom. Kändes lite häftigt att få prova på att tricka, har alltid varit lite intresserad av sådant :)
Gamla Diana

Lilla Shakira :)

Zulak och jag vinkar ^^

Upp och stå!

Lilleman har blivit stor!

Debbie, bekväm som vanligt!

Lite mer trick ^^


Wiiiee!

Duktig kille :)



Kommentarer
Postat av: fanny

hej!

vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2012-04-10 @ 14:27:24
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0