Loke 20/4 2012

Jag tror en bra beskrivning på dagens ridpass är nog: lycka!!
Tänkte bara suttit upp efter mina lektioner och känna igenom honom lite, men jag kände att jag var tvungen att ta vara på honom, han var helt enormt jäkla fin!! Red ett egenkombinerat dressyrprogram av vad jag kom ihåg från sist jag red LC-programmen. Det kändes verkligen helt underbart och han gav efter i båda sidorna fint efter lite övertalning och han försökte sig även på att komma i formen en hel långsida i travarbetet, inte helt klockrent, men skit samma, det kändes underbart att han var såpass lösgjord! Galoppen var oxå ovanligt lätt och han bar sig lättare och jag kunde sätta högre krav på honom. Det enda som var knackigt var igångsättningarna skritt-trav, men där var det min drivning som inte räckte till för att få till det. 

Går verkligen knappt att beskriva känslan idag, jag var bara helt lyrisk! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0