Loke och Jonas 9/4 2012

Sabina bjöd med mig ut på en skrittrunda. Kände att det nog kunde vara bra för Loke att röra på sig lite eftersom han skulle gå maskeradhoppning med rideleverna nästa dag. Inte det bästa vädret, och ponnyn var jätteladdad till en början, men i övrigt riktigt mysigt! :)

Pinsam ponny till vänster bestämde sig för att bajsa på någons gårdsplan, så jag fick vackert sitta av och låna en snöskyffel och skyffla undan det. Tur att han är söt!
'
'
Efter jobbet var jag totalt slut och hade huvudvärk och kände mig helt borta, så Jonas fick nöja sig me datt få busa av sig i paddocken tillsammans med sin hagkompis. Inte för att han klagade, både han och Hoppsan hade hur kul som helst, men känns alltid lite sådär när man inte gör nåt vettigt med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0