Fenomenet "Hästar finns inte"

Det är inte ofta jag skriver "åsiktsinlägg" men nu känner jag att jag måste få skriva av mig. 

Detta fruktansvärt löjliga fenomen att hästar inte finns, det är bara en randig frukt. Liksom va!? 
Tycker det är att förlöjliga oss som håller på med hästar och arbetar med dom. Man kanske inte ska ta det så bokstavlig och med en nypa salt, men när jag läser om en tjej som kommer till stallet och finner sin häst SPRAYMÅLAD med texten "Hästar finns inte" på sig, då går det alldeles för jävla långt, på ren svenska! 
 
Sen är det väl lite löjligt att politiker går i taket över uttrycket såsätt, men att faktiskt gå på en person och göra något som kan klassas som djurplågeri, det är inte okej! Vem gör sånt liksom? Skitlöjligt! 

Är det någon annan som börjar få nog av detta eller är det bara jag? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0