Julmarknad

Idag har jag jobbat lite och haft ponnyridning på Stora torget i stan! 
Jättemysig, sjukt kallt, men fortfarande så himla roligt! Jag älskar att komma ut och "visa upp" min arbetsplats och visa upp hästarna och träffa folk och barn och prata med människor! 
Och vad stolt jag är över Tristan, som aldrig har varit på torget innan och inte är van vid den mängden folk osv, och som ändå skötte sig exemplariskt! :D 
Lilla bebispållen var så himla duktig!! Inte alla 5åringar som klarar av så mycket på en gång. Han kommer nog att sova gott inatt, det var mycket att höra och se och lukta för ponnyskrutten. 
 


Transporterar get med stil!

Bästekillen!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Claudia

Vad kul att det gick så bra!
Han är ju underbar :)
Jag har faktiskt tränat folkmängd med honom en gång innan. Det var på en mycket solig dag på Höfsnäs herrgård, då var det mycket folk och många barn som ville klappa, men det störde inte honom då heller :)

2012-12-05 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0