Loke 19/2 2012

Idag fick det bli lite löslongering med inspänningar.
Han har stått ett par dagar så jag tyckte det kunde vara bra med bara nåt litet. Brukar köra på korta men intensiva pass när jag gör detta.
Tycker den typen av löslongering funkar väldigt bra på Loke, han får ta mycket eget ansvar och hitta sin egen balans med hjälp av inspänningarna, och jag tycker även han lossnar lite i munnen efter han gått på detta viset.
Lisa var snäll nog att fota lite i uppvärmningen, innan jag satte på inspänningarna :)
Jo, så var han ju lite överpigg oxå :P
Knäppisponny :)
Bjuder även på en bild på Loke i grimman jag impulsköpte vid mitt senaste Hööks-besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0