Loke 5/2 2012

Idag gjorde vi premiär ensamma ute i skogen!
Han var jätteduktig, pigg och glad. Han tyckte det var lite jobbigt först och ropade efter kompisarna och ville gärna gå med folk som passerade oss, men efter en stund accepterade han liksom hela situationen och bara gick. Han var dock tvungen att hålla koll inåt skogen och kolla på allt, lite tittig utan att hetsa upp sig liksom.
Han hade lite svårt för galoppen, han hade liksom alldeles för mycket att hålla koll på runt omkring för att kunna galoppera ordentligt! Men han ade bra bjudning iaf.
Käändes som att jag verkligen fick kvitto på att han litar på mig nu, han skyggade vid ett par tillfällen, men när han kände att jag inte brydde mig blev han genast lugn han också.
Fina ponnyn, håller jag på att bli lite kär?

Kommentarer
Postat av: AmandaAmanda

Hej!

Du är jätte duktig på de du gör..

Loke är shit snygg !

2012-02-06 @ 00:51:24
URL: http://thisisiit.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0