Loke 9/2 2012

Idag blev det lite riktigt ridning!
Höll mig på halva ridbanan och skrittade fram länge. Medan jag skrittade fram gick jag in och gjorde halt på medellinjen, vilket gick super, han börjar fatta nu!
Satte sedan igång med mycket halter, vilket oxå bara funkar bättre och bättre! Red volter och bågar och tempoväxlingar. Senare gick jag över i trav-halt-trav övning och ville att han skulle samla ihop sig lite i traven och sätta sig på rumpan i avsaktningarna. Det gick över förväntan! Jag blir lika glatt överraskad varje gång jag prövar något "nytt" och det funkar! Det går verkligen framåt.
Red travövningen tills min kropp sa ifrån, fick väldig värk i höger axel efter en stund.
Skrittade av och gick in och gav honom massa kärlek!

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken söt bild!:)

2012-02-18 @ 20:38:15
URL: http://ryttaramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0