Löparn 27/7 2012

Tömkörde en runda ute idag. Var hur mysigt som helst, och Löparn verkade tycka det var ganska trevligt han med. Vi gick på skogsstigar och även lite off-road en liten bit. På ett par ställen fick jag rygga ut honom för att det blev för trångt eller svårt för mig att ta mig fram. Det märks verkligen att han är mycket körd innan, han var superkänslig och enormt lyhörd för allt jag gjorde. Vad jag hade velat sätta en vagn efter den hästen!
Vi travade fram på en liten stig när han plötsligt tog en stort hopp över en stock som verkligen kom från ingenstans, det var precis så jag hann hoppa haha! Hade blivit en lagom snygg face plant i mossan annars! Annars gick allt jättebra, vi var ute lite mer än 40 minuter. Tror vi båda kände oss öjda och lite svettiga när vi kom tillbaka hem. 
 
Mys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0