Hejdå Loke

I veckan åker vi och lämnar tillbaka Loke hos sin ägare.
Detta var bestämt sedan en tid tillbaka men jag har inte velat skriva något om det eftersom han inte är min och för att han stått som lektionshäst. Att vi lämnar tillbaka honom beror på att hans kroppsbyggnad gör att han inte håller för ett liv på ridskola, utan han mår bättre av att ridas som hos en privatperson.
Det känns väldigt tungt, jag har verkligen fattat tycke för Loke, vi har liksom klickat och trivs jättebra med varann. Hade jag haft råd, tid och plats hade jag inte tvekat att lägga bud på honom!
Våra 7 månader tillsammans, allt hårt arbete känns dock som att det var för inget, eftersom han antagligen kommer stå  oaktiverad tills nån köper honom, men vad gör man. Livet är surt ibland. 
Jag ångrar dock inte en sekund av vår tid tillsammans, Loke har givit mig otroligt mycket och jag är om något stolt över hur långt vi kommit! Han var den fula ankungen som blev en svan, mer kan jga inte säga.
Jag hoppas verkligen han får komma till någon som förstår honom, uppskattar och älskar honom helhjärtat och vill hitta på massor av skoj tillsammans. Han är en perfekt bästa vän!  

Tack för denhär tiden Loke, den har givit mig så enormt mycket! Jag hoppas bara att du fått minst lika mycket tillbaka!

I can easily say, you´re the one that got away ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0