Loke 25/3 2012

Ångrar verkligen inte att vi gav oss ut i skogen idag!
Red barbacka med bara hacket, var verkligen hur mysigt som helst! Solen sken och Loke kändes så glad och framåt! Vi klättrade en hel del idag, och Loke verkade stortrivas med att få klampa omkring över stock och sten mitt inne i skogen, han bara gick precis dit jag bad honom och tvekade inte en enda gång! 
När vi kom ut på de större grusvägarna körde vi lite trav- och galopparbete. Galoppen var helt underbar idag, han kändes lätt och väldigt framåt och hur glad som helst! 

Red en kortis i paddocken när vi kom tillbaka till gården med, böjde igenom honom på lite 8:or och volter innan jag gick in, han kändes fin i sidorna trots att han gärna smiter lite när jag rider på hacket.
Överlag underbart pass! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0