Loke 8/5 2012

Skrittade ut en stund med Karro och red sedan igenom honom lite i paddocken. 
Han vart ganska stel och ville gärna putta över mig åt vänster och då lägga sig mot höger skänkel och bita sig fast i bettet på höger sida. Efter mycket lirkande och fix så lossnade han hyfsat, men inte helt. Å andra sidan har jag inte ridit igenom honom ordentligt på några dagar eftersom jag varit rädd om hans has som varit svullen och varm. 

Efter det så myste och lekte vi lite grann. Han var ortoligt pigg helt plösligt och drog några rejäla varv i paddocken medan jag fick stå och vänta ut honom i mitten :P
När han sen kom till mig var han jättemysig och vi gick runt och lekte följa john och prövade även att få honm att trava efter mig, vilket han oxå gjorde ett par gånger, innan han tyckte det blev tråkigt.
Som avslut stretchade vi lite och bara myste. Fina killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0