Tristan 16/11 2012

Det blev en liten mysig uteritt idag! 
Ängade en stund åt att ta ut manflätorna och borsta igenom alltihopa innan vi gick. Red barbacka, kände att jag inte kunde nåt annat riktigt. 
Det var riktig feelgood känsla hela ritten! Påväg ut i skogen möttes vi av flera som tyckte Trisse var så fin,vilket gjorde att man sträckte på sig lite extra. Väl i skogen var Trissen så pigg och glad och framåt att jag blev alldeles lycklig, kommunicationen var på topp och jag bara njöt! Tog av in på ett traktorspår och klättrade lite, red sen ner lite hursomhelst genom skogen för att komma tillbaka till vägen. Ponnyn var svettig och flåsade men var fortfarande glad i hågen och kändes riktigt framåt!

Väl hemma försökte jag böja loss honom lite i paddocken, vilket gick sådär,jag får bakläxa i att jobba lösgörande! Efter vi gått in utförde vi lite välbehövd stretchning, och sen fick Triss gå ut i hagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0