Utan Dig

Idag känns det tyngre än vanligt att vara utan dig. Det har redan gått lite mer än ett år, men känslan av tomhet och rastlöshet dröjer sig kvar. De senaste månaderna har jag börjat lägga skuld på mig själv för att du inte gick att rädda. Jag borde sett tidigt att du skulle bli sjuk, då kanske det varit annorlunda idag. 

Jag känner mig liksom vilse, vet inte var jag ska ta vägen. Min största källa av trygghet är borta och jag är fortfarande inte helt på fötter, det känns nästan löjligt! Det har inte gått en enda dag utan att du funnits där, i tanken, saknad. 

Jag älskar dig, men de orden känns fjuttiga och meningslösa,för det var så mycket mer än så, du var världen, den stabila mitten i min inre storm. Vad ska jag göra utan dig?



It's like you're screaming but no one can hear.
You almost feel ashamed that someone could be that important,
that without them, you feel like nothing.
No one will ever understand how much it hurts.
You feel hopeless, like nothing can save you.
And when it's over and it's gone,
you almost wish that you could have all that bad stuff back
so you can have the Good ♥
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Ååå vad söt :( Vad hette hon/ han?

Svar: Han hette Pelle
Linnéa Köhler

2012-11-20 @ 16:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0