Tristan 3/10 2012

Efter några dagars uppehåll bestämde jag mig för att testa Tristan på tömmen. Det gick riktigt bra tycker jag och han arbetade stundtals riktigt fint! Körde honom både på rakt spår och på volt. När han började bli trött ville han gärna maska och vinglade omkring en del, men det kändes att han försökte iaf. 
Det blev ett ganska kort pass, då det var fruktansvärt sörjigt och svårt att gå i paddocken, vilket gjorde att mina krafter tog slut ganska fort! Men jag är helnöjd med honom, duktig kille!
 

Kommentarer
Postat av: Claudia

Tänk dig hur kul det är när han är inkörd.
Köpte en sele till honom förra året, måste lägga på han och se om den passar bra :)

2012-10-04 @ 22:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0