Tristan 5/10 2012

Idag blev det ett kort dressyrpass i paddocken. Trisses ägare var och kikade, kändes lite ovant med publik haha! :)
Jag red lite serpentiner och volter och fortsatte där vi slutade sist med böjning och ställning. Han har lärt sig fort och jag ställde lite högre krav på att han skulle ta stöd på yttertygeln, vilket han även gjorde bra korta stunder. Jobbade även lite i trav med detta och som avslutning några galoppfattnignar. Han känns både starkare och piggare för varje pass! 

Mitt enda bekymmer är att jag verkligen skulle behöva tvätta hans man och svans, får försöka ta tag i det till veckan!
 
Bild från vårat första ridpass. 
 

Kommentarer
Postat av: Claudia


Det var ovant för mig med att se nån annan rida Tristan, men ni klarade er ju fint :)
Kul med en vit häst va? ;)

Svar: Haha tack för det! :)Han inspirerar mig inte direkt att skaffa en vit häst i framtiden ;))
Linnéa Köhler

2012-10-08 @ 23:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0