Tristan 20/9 2012

Idag blev det mest bara fix, han fick en lång rykt och sen gick vi ut på ridbanan en kortis för att apa runt lite. Jag kröp runt på ryggen på honom och kliade och klappade överallt och red omkring lite planlöst och viftade och hade ljud för mig. Folk som passerade ifrågasatte nog min intelligens, men det kan jag leva med! Efter ca 10 min började det dock ösregna, så vi fick pallra oss in.
Det är kul att ha en så tolerant häst att pyssla med, som inte bryr sig så mycket om vad man gör däruppe, känns tryggt och bra! 
 
Bilderna tagna ur film :)
 

Kommentarer
Postat av: Claudia

Vad duktiga ni är båda 2! :D
Att stå på ryggen har jag aldrig vågat, men jag är glad att du gör det och att se att Tristan inte bryr sig :)

2012-09-21 @ 07:37:51
Postat av: Karro

Fina bilder :)

2012-09-21 @ 11:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0