Csenge 13/8 2013

Barbacka på ridbanan.
Jag hade helt otrolig träningsvärk från dagen innan, så jag kan inte påstå att min insats var så hysteriskt stor, men Bengan kändes så mycket positivare och mer arbetsvillig än förra veckan! Trots att hon var stel (hon har så ont av det kalla regniga vädret som varit) så kändes det att hon försökte. 
Vi koncentrerade oss mest på tempoväxlingar och volter samt lydnad. Det fick bli ett kort men intensivt pass med många micropauser eftersom jag inte hade så mycket uthållighet i musklerna... :P 
Men iaf, detta passet vägde upp nästan hela förra veckan, då vi inte fick nån riktigt bra känsla något pass. 

 Hjärtehesten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0