Fortfarande fullt ös!

Japp, fortfarande massor som händer. Mycket på jobbet, har varit ridläger för nybörjare hela veckan. Lite hästeri har hunnits med: Dockan har ridits, har varit iväg och provridit och hämtat hem två hästar (en i tisdags och en idag). Under dagens provridning fick jag även tugga gräs, då pållan blev rädd för ett pucko på MC som kom susande och lämnade mig längst ner på ett gärde... Men allt annat funkade (shit happens, right?) och hästen följde med hem till Borås. Jag blev ett skrapsår och ett blåmärke rikare.

Imorgon blir det mer hästeri, och nästa vecka är sista lägerveckan för iår, sen är det lugnt ett par veckor. Hoppas även jag ska hinna med Beng och Bebis i nästa vecka, nu när de är lite igång efter nybörjarlägret :)


Lady Jet, hämtad i tisdags :)


Diana, hämtad idag.

 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Sååå grymm blogg!
Kan du skriva ett inlägg där du beskriver/skriver vad det är för hästar där du jobbar och rider? Med bilder?! Snälla skulle vara superkul att läsa!!!

2013-07-19 @ 21:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0