Tristan & Diana 22/7 2013

Äntligen, äntligen fick jag upp på Trissens rygg igen! Har inte ridit honom sedan de gick på bete, eftersom det har varit läger och jag inte haft tid för honom.
Tog med mig sommarjobbarna ut på en skrittur i skogen, alla hästarna verkade nöjda och glad. Jag själv bara njöt av att få sitta på Bebis igen ♥
 
När vi kom tillbaka hem tog jag och tömkörde Diana helt kort, mest för att hon skulle få röra på sig och tänka lite. Avslutade henne lite lös med, med lite ledarövningar. Det blev sammanlagt ca 25 min sammanlagt. 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan du inte skriva lite om vad det är för hästar på den ridskolan på jobbar på? eller det verkar som en ridskola.. snälla! så kul att läsa en liten presentation om varje häst! älskar din blogg<3

Svar: Vad kul att du gillar min blogg :)Det är en mindre ridverksamhet, men visst kan jag skriva ett litet inlägg om det, kommer antagligen i helgen isåfall :)
Linnéa Köhler

2013-07-23 @ 14:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0