Hemma sjuk

Usch vilken förkylning!
Har mest legat och sovit/vilat med katten på bröstkorg idag. Näsan är täppt och rinner, huvet dunkar och jag nyser som en tyfon!
Kände att förkylningen var påväg över helgen, men igår kväll kändes det att den kommit på riktigt! Var ett tag sen jag var förkyld på detta viset. Nåja, får helt enkelt kurera mig.

Det värta när man är sjuk såhär är att man känner att man borde göra något när man ändå är hemma. Typ städa lite, plocka med saker, kanske damma av hyllor etc. Men man orkar inte, och det blir som en dum cirkel av att man känner sig lat och att man vet att man är sjuk och inte borde vara för aktiv. 

Bjuder på ett par bilder från gårdagen, då jag var med en kompis på tävling. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0