Olika hästar

Gick igenom lite gamla bilder och kom att tänka på hur otroligt många olika hästar jag ritit genom åren. Olika storlekar, temperament, åldrar och utbildning. Alla har lärt mig något som inte fanns hos någon av de andra, en av de saker jag gillar allra mest med hästar!
Några exempel!

Cocktail 
Kjarni

Loke
 
Starshine
 
Jonas Jo

Dockan

Alla dessa bjöd på något särskilt och säreget som jag lärt mig mycket ifrån. Det är det som är det fantastiska med dessa fyrbent varelser, varje häst du träffar lär dig något som du inte hade en aning om innan. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evylyn Bjord

Hej.
Här kommer en liten hälsning från Loke, han bor nu i Värmland och lär en ny tjej en hel massa saker.
Det var kul att hitta till din blogg och se gamla bilder på honom.
Med vänlig hälsning Evy.

Svar: Åh men gud vad glad jag blir!! Jag har undrat så var han tog vägen, vad roligt att höra att han kommit till ett hem där han får stanna! Var så rädd att han skulle bli en vandringspokal.. Grattis till en helt fantastisk häst, han är verkligen något extra! :D
Linnéa Köhler

2015-04-02 @ 10:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0