Inspirerad och lite vilse

Jag är inne i en period där jag vill göra så himla mycket! Men inte vet hur jag ska bära mig åt, det blir dumt om jag ska försöka göra allt på en gång! Det är en skön och irriterande känsla samtidigt, då jag vet ungefär vart jag vill komma, men inte riktigt har medel för det just nu. Men jag vill, jag vill!
Jag önskar att jag kunde låna ut min hjärna i dessa lägen, det bara går runt i huvet på mig och jag kan inte riktigt stoppa det! Som en lavin av ideér och tankar och vilja som kommer i världens fart!
Blö, får väl skriva ner det och sen får vi se hur det blir.



Hittade förövrigt ett youtube-klipp jag gillade, så jag delar med mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0