Memory lane

Kände mig plötsligt nostalgisk och letade fram lite gamla bilder ur arkivet. 
 
2006 - Min första sköthäst, Tintin. 
 
2008 - Dressyprogram på ridläger. Finaste, saknade Pelleälsk!
 
2009 - Jag och Maximilliam från Taffsnäs. 
2010 - Den gången jag och Duni, Mirjam och Birk var ute och tokgalopperade i skogarna runt Strömma. 

 
2010 - Den gången det kändes lite extra bra med Cocktail!
2011 - Min dåvarande medryttarhäst Kjarni. Fortfarande en av mina favoritbilder av mig till häst!
 
2011 - Bästa dagen i mitt liv! Pelle blev min foderhäst!
2012 - En superkul dag med finaste Jonas och min vän Klara.
2012 - En photoshoot med vackraste Loke. En häst jag saknar mycket!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0