Hoppning i Bollebygd

Som jag skrev i förra inlägget så var jga med Linnéa Markström och Bina ute i Bollebygd och fotade när de tävlade idag :)

Här kommer bilder!
Hmm tja det regnade llite när vi kom dit :P
Beng och Markström väntar på att få starta :)
Jonas kollar på matte :)
Prinsesshindret verkade lite farligt så det var bäst att akta sejj för det ;P
Bengan flyyyyger ^^
Fina :D
Skutt :)
Metal-Sniffe ^^
Bina och Star, samma klass :)
Bara det att Star trodde hindren låg på 120 ist för 95cm :P
Wiiiiiee, hoppa matte ur sadeln lite :P
När dom landade kom Bina i obalans (men satt kvar ^^) och ett stigläder lossade, samt att Bina slog till knäet, så hon avbröt. Men hon startade igen i 1meter, dock hade jag åkt hem då så tyvärr så fick jag inga fler bilder på dom :( 
Men dom var jätteduktiga :D:D Nu finns det ingen som kan säjja att Star int kan hoppa ;)
Linnéa och Jonas :)
Här fick jag int så många riktigt bra bilder, och ska jag vara ärlig så var det för att det gick så jäkla fort!!
Linnéa red på som en furie och Jonas tog i från hovspetsarna!! Jag hann helt enkelt int med X)
Fokuserade :)
Det gick fort? ;)
Hahah lägg märke till åskådarnas lite smått chockade miner X)
Dom var fast and furious, vilket gav en välförtjänt seger i klassen :D:D:D
Glad tjej x1000? ^^
Hestskötare ^^
Prisutdelning :D
Sötebarnet ^^
Ärevarv :D
:D:D:D
Bengan i väntan på att få åka hem :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Världens bästa hästar! :D

2011-06-19 @ 21:43:54
URL: http://jonasjoochjag.blogspot.com
Postat av: mimmi edman

hihi...funderar starkt på att bygga ett rosa barbiehinder...eller vad det var för nått...:) fina bilder föresten...:)

2011-06-20 @ 06:14:09
URL: http://mimmishastliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0