Hos Markström!

Efter en skön dag sitter jag nu hemma i Markströms soffa och softar :)

Zephyras photoshoot var jätterolig och intressant och efteråt hade vi en skön stund till sammans på Thai Phat med god mat och goda skratt! Asgött!

Sedan spenderade jag ett par timmar hemma hos Åsa och Tony, fick lite massage (vilket verkligen behövdes!), träffade deras nya voffse Ozzy och myste lite.

Men nu är jag som sagt hemma hos Markström, ska sova här eftersom vi ska åka till Kallblodets dag i Växsjö imorron. Wiiiiiiiee! Gissa om kameran kommer få jobba ;)


Jag gottar mejj under plåtningen ;) Bild: Linnéa Markström


SöteOzzy :D

Fler behind the scenes bilder från photoshooten kommer i ett senare inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0