Tristan 19/9 2012

Idag blev det en lite längre tur ute. Mest skritt, ett par korta sträckor trav. 
Kände att jag vill vara ganska kravlös och mest bara vara ute för att det var mysigt, så sadeln blev hemma och det ångrar jag inte! 
Red en sväng runt Ymer, inte ridit där hysteriskt mycket men där är jättefina och mysiga vägar! 
Trisse var lite spänd i början men jättepigg och glad i hågen, och efter att han fått se sig omkring lite blev han lugn och avslappnad. 
Vi hade uppehåll hela vägen förutom en liten skur mot slutet, men det gjorde verkliogen inget med tanke på hur det öste ner precis innan jag red iväg! 
Väl hemma flätade jag om hans man, den fick vara utsläppt under ritten. Skulle behöva tvätta den, men det får vi ta tag i imorgon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Claudia

Fin och lockig hans man blev :)

Svar: Den ska tvättas imorgon! Iaf är det planen haha!
Linnéa Köhler

2012-09-19 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0