Csenge 29/3 2013

Red helt kort efter mina lektioner idag, ville rida igenom henne lite smått innan hon ska vila nästa vecka.
Jag var inte överdrivet motiverad men det kändes hyfsat, trots att hon inte ville få med sig bakdelen när vi jobbade med skänkelvikningar. Red en stund med halsring med, i alla gångarter. Hon var riktigt känslig med det faktiskt, kändes kul! Låg ett par bommar ute som vi red över ett par gånger, då piggnade hon till rejält, gullan! 
Anslutade när det kändes lagom och hon fick gå lös medan jag plockade in det som låg ute, och hon följde mig som en skugga och ville verkligen vara med och kika på det jag pysslade med. Finaste Benghästen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0