Dubbel Csenge 29/5 2013

Ca mitt på dagen red jag en stund i paddocken. Inget superseriöst, mest lydnad och allmän koll på att allt satt som det skulle. Hon kändes lite trött emellanåt men hon var ändå arbetsvillig och gjorde så gott hon kunde. Sen kom det en liten tjej med mamma som sååå gärna ville klappa, så hon fick stå och mysa med dom som avslutning! 

På kvällen blev det att jag red henne på en lång uteritt med min ungdomsgrupp. Det var verkligen en perfekt kväll och både jag, tjejerna och hästarna kändes så nöjda! Bengan tvekade som vanligt lite över att gå först till en början, men sen var det frid och fröjd. Vi red i alla gångarter och hästarna fick även sträcka ut ordentligt ett par gånger. Det är så kul när eleverna gillar fart lika mycket som jag! ;) 

Mysig dag på det hela taget! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0