Bilder från igår :)

Här är lite blandade bilder från gårdagen, när jag först lekte lite med Jonas i paddocken (Markström fotade), var ute och gick med Ronja och bebisarna, och sedan följde jag med hopptjejerna till Tosseryd och fotade lite med :)

Jonas tkr jag är lite jobbig :P
HAHA Jonas har fel på en halskota? ;)
Bromsar lite ;)
Hoover-horse X)
Bruuum
Kallade in, men han kom lite väl snabbt, så jag skickade iväg honom igen :)
Haha buuuus ^^
Fina killen <3
Bebisar på utflykt :D
Flyg-get ^^
Seriöst, HUR SÖT?! :D
Ni får ursäkta mejj, men blogg.se verkar verkligen hata mejj just idag, tog nästan 20 min att ladda upp den sista bilden, så jag får lägga upp mer imorgon.
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Karro

åååh vilka fina bilder :D

2011-04-16 @ 12:08:12
URL: http://karrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0