Mer från dagen.

Fotade killingarna lite senare på dagen :)
Yasmin hade med sejj Pelle till stallvärdinneridningen, så jag tog några bilder på honom med <3
Senare, efter lektionen, fick jag rida älskade gubbstrutten en stund. Tror nån jag var lycklig?!



Dom äter på allt, verkligen :P
Yasmin och Olivia
¨
Får man bli sötare?! :D
Om nom nom
Hoover goat ^^
Vackra du <3
Star kan ha kännt sejj lite överväldigad ;)
<3
Japp, jag har stil ;P
Lycka <3
Hihi ropar efter kompisarna ^^
Skutt <3
Vackra, älskade du <3
Efteråt, den obligatoriska rullningen ^^
Fin blev han :P
Nej! Nu måste jag lägga mejj känner jag, vill int sova för länge imorron :)
Natti!

Kommentarer
Postat av: yasmin

värdens finaste <3333

2011-04-04 @ 09:16:05
URL: http://fjordruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0