Trött men åh så nöjd!

Ja, titeln säjjer väl det mesta, jag är så sjukt nöjd med dagen :D
Åkte int till gården tidigare för att fota Linnéa och Jonas, och fick en välbehövd men oväntad sväng på hästryggen själv oxå. Sedan lunchade vi ihop innan jag hade stallvärdar och lärlingar, som rider för mejj på söndagar. Eftersom hästarna gått ganska hårt det senaste bestämde jag mejj för att ställa upp en bana som tjejerna skulle ta sejj runt, med ögonbindel! Den som red fick bindel, och skulle sedan guidas genom banan av en kompis på marken. Det blev många skratt kan jag säjja! Det där med vänster och höger tjejer? ;) "MEN VILKEN HÖGER!?" "Sväng vänster! JÄTTEVÄNSTER!!!"
Haha ni är så söt tjejer! :D
Tränade inför öppet hus med Linnéa senare, vi ska ha en uppvisning  i "NH" från marken. Jag med Jonas och hon med Star är det tänkt. Jonas var duktig, lite barnslig och trotsig, men det gick ändå väldigt bra tkr jag. Jag har ju int riktigt kommit in i vart jag ska placera mejj osv, och det är klar att herr Bestämma-allt-själv utnyttjade det. Men han var ändå väldigt lugn och fin :)
Just nu orkar jag int lägga upp så mkt bilder från dagen, men slängde ihop ett kollage som jag tkr beskriver dagen ganska bra!
Nu ska jag spela lite spel och sedan sova! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0