Videoblogg!

Haha ja...
Jag har faktist länge tänkt på att försöka mejj på detta men int riktigt vågat. Men idag när jag och Löparn gick vilse i skogen fick jag plötsligt lust att filma och berätta lite om vårt äventyr, haha! Hata mejj int, det är första gången jag gör nåt sånt här X)
Vi hittade tillbaka hem tillslut iaf! :)
Måste erkänna att det var lite småläskigt att stå mitt ute i skogen och int veta vart man var. Men Löparn löste det bra ändå, lät honom gå tills han hittade ut själv i princip.

Kommentarer
Postat av: mimmi edman

alltid lika kul att rida vilse...red oftast vilse me min islänning som jag hade förut...och ibland så kom jag till en by 2 mil hemifrån å ibland så kom jag hem fortare...man vet aldrig...:)

2011-04-03 @ 23:41:07
URL: http://mimmishastliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0