Ingen ridning men duktig Loke

Nej, som sagt, jag red inte idag.
Men jag valde att ha med honom på min HK-lektion så att han ändå fick röra på sig.
Han var lite slö, gjorde verkligen inte mer än vad han behövde.
Men det som gjorde mig riktigt stolt var när någon mitt under lektionen bestämde sig för att skjuta smällare på andra sidan gatan. Jag vet ju inte alls hur van han är vid sådant, så jag gjorde mig redo för att få ta tag i honom lite. Men han reagerade knappt alls på smällen, han ryckte till och lyssnade lite, sen bara fortsatte han att gå.
Duktiga killen! Känns väldigt tryggt att han är så obrydd, han blir sällan rädd för saker faktiskt. Ska nog dock ändå ta och ha lite toleransträning med honom nån dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0