Loke 20/12 2011

Red ut en sväng med Bina och Star. 
Han var väldigt vaksam när han gick först, skyggade för gastubrunnar och kollade noga omgivningen. Väl i skogen slappnaxe han av lite och kändes väldigt pigg. Första traven förberedde jag mig på glädjeskutt, men han bara föll i en stadig trav och verkade tycke det var trevligt att få komma ut lite. 
När vi sedan skulle galoppera tänknte jag att nu måste han väl ändå busa lite? Men nej, jag fick istället driva som en tok för att hålla galoppen! Haha han tyckte det var jäääättejobbigt att galoppera i snön!
Sista galoppen gick Star först, så då hade ha lite bättre bjudning men han flåsade så jag trodde han skulle få ett astmaanfall ;)
Kändes skönt att han var så lugn i skogen och inte hittade på något! När Star gick först blev han inte alls hetsig eller spänd, utan bara följde i den gångart vi bestämde oss för.
Bild från för några veckor sen. Glaad poni ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0